اخبار و مقالات

کرایه میز سوارز و بلک لایت

اجاره میزهای ال ای دی ( ( LED و نورانی که به اجاره میز سوارز ( در دو نوع پایه تلسکوپی و پایه استیل ) معروف است به تازگی در سراسر دنیا طرفداران و فن های بسیاری را به خود جذب کرده است

اجاره میز های بلک لایت و سوارز یک محصول خاص و متفاوت در زمینه تجهیزات مراسم و میهمانی هاست که استفاده از آن در مهمانی ها و مجالس می تواند فضایی رویایی و رمانتیک را خلق کند . اجاره این میزهای نورانی که هم برای کودکان و هم بزرگسالان تاثیرگزار و زیباست، به راحتی و بدون سیم کشی برای برق، و تنها با شارژ کار می کند و دارای کنترل از راه دور است تا براحتی بتوان بر آن کنترل داشت.

اجاره این میز ها برای کافه ها و یا میهمانی(پنکه مه پاش) هایی که در هنگام شب و فضای تاریک برگزار می شود می تواند منظره ای چشم نواز و متفاوت را ایجاد کند.

اجاره میزهای ال ای دی ( ( LED  و نورانی که  به اجاره میز سوارز ( در دو نوع پایه تلسکوپی  و پایه استیل )  معروف است به تازگی در سراسر دنیا طرفداران و فن های بسیاری را به خود جذب کرده است که  برای دیزاین  و جلوه دادن به مهمانی ها و مجالس استفاده می شود که دارای  قابلیت تغییر رنگ  و تعویض  توسط  ریموت  ( کنترل )  می باشد . اجاره میزهای سوارز و نورانی شرکت تهران تنت قابلیت تغییر به 7 رنگ مختلف و متنوع را  دارا هستند و زیبایی خاص و ویژه ای را به مجالس شما عزیزان می دهد تا در ذهن مخاطبین و مهمان ها خاطره ساز و ماندگار شوید . اجاره میز های سوارز بعد از هر بار اجاره توسط  شرکت تهران تنت سرویس دهی و بررسی می شود تا    کوچک ترین عیب و نقص برطرف گردد، همچنین میزها تمیز و شست و شو شده و به طور تمام لکه گیری می شوند. جنس صفحات اجاره میز سوارز و نورانی شرکت تهران تنت  پلی اتلین سفید برفی  و ساخت کشور ایتالیا کاملا مقاوم در برابر سرما و گرما اجاره میز نوری ال ای دی  دارای لامپ و کیت ال ای دی جهت روشنایی محیط میز طراحی و داخل اجاره میز سوارز جاگزاری شده است . علاوه بر اجاره میز سوارز و نورانی شرکت تهران تنت میز های بار ال ای دی (LED) را هم  در فرایند اجاره  در اختیار مشتریان عزیز قرار داده که دارای ابعاد مختلف هستند و باز هم توسط ریموت قابلیت تغییر رنگ را دارند . در فرایند اجاره میز های سوارز و بلک لایت هر چه قدر تعداد روزهای اجاره بیشتر باشد مقدار قیمت اجاره میز سوارز و بلک لایت کاهش پیدا می کند . قیمت روزانه اجاره میزهای بلک لایت و سوارز پایه استیل روزانه 50 هزار تومان و قیمت اجاره میزهای سوارز و بلک لایت پایه تلسکوپی روزانه 60 هزار تومان می باشد . تمامی آیتم ها دارای نور ال ای دی LED بی خطر و کم مصرف  و ریموت کنترل RGB جهت تغییر و تنطیم نور مناسب برای رستوران ها, کافی شاپ ها, تالارها و تشریفات باغ  و … می باشند .(پنکه مه ساز)

رویه  این میزهای سوارز می تواند بسته به انتخاب مشتری و سلیقه طراح دکوراسیون داخلی و یا دکوراتور فضای سبز شما از شیشه ، چوب و یا پلاستیک در طرح و نقش های مختلف اجرا گردد و محدودیتی از این جهت برای این کالا وجود ندارد.

اجاره میز سوارز به زیبایی با سایر محصولات و فرمهای دیگر صندلی از قبیل مکعب  نورانی ، صندلی استوانه و … ترکیب شده و یا حتی با مدلهای مختلف دیگر صندلی نیز که لزوما نورانی نیستند نیز قابل استفاده می باشند. اجاره میز سوارز را می توان بدون صندلی و بصورت ایستاده برای کافی شاپ ها و رستوران ها قرار داد. این میزها با قابلیت چاپ طرح بر روی آنها به عنوان استند و کانتر تبلیغاتی نیز برای فروشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی کاربرد گسترده ای دارند. قابلیت تغییر رنگ، سبکی و حمل ساده، مقاومت در برابر ضربه و عوامل جوی مختلف استفاده از این اقلام در دکوراسیون غرفه و استیج های نمایشگاهی را توجیه می کند. LED به کار رفته در این میزها با تکنولوژی روز اروپا در تست های صورت گرفته عمر بسیار بالایی نسبت به لامپ های معمولی داشته اند و در صورت نگهداری صحیح می بوده و عملا هیچ گونه نگهداری، رنگ آمیزی و یا توانند تا ۱۰ سال عمر کنند. پلی اتیلن مصرفی، در مقابل نور آفتاب و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم ترمیم نیاز ندارد و به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد. این محصول ضد آب بوده و قابلیت شستشو را دارا می باشند. این محصول در محیط های شرجی شمال و جنوب ایران در طول سالیان گذشته بدون هیچ مشکلی در برابر رطوبت و تابش شدید خورشید مقاومت نموده اند.(پنکه آبی)

ارتفاع  اجاره میز سوارز ۱۰۰ سانتیمتری برای بار، جشن و پارتی مناسب می باشد به راحتی مهمانان می توانند در کنار آن بایستند و از محیط پیرامونی آن لذت ببرند. این ارتفاع برای تشریفات و برگزار کننده گان مراسم های عروسی ، جشن تولد و … کاربردی تر می باشد. در صورت اجاره بالای 10 عدد میز سوارز و بلک لایت جدا از تخفیفی که شرکت تهران تنت برای مشتریان عزیز در نظر خواهد گرفت هزینه حمل و نقل اجناس نیز رایگان محسوب می شود و امکان این نیز وجود دارد که مشتری با مراجعه به انبار شرکت حمل اجاره میزهای سوارز و بلک لایت را با وسیله نقلیه خود انجام دهد تا معاف از پرداخت هزینه حمل بار شود  . هدف اجاره میز بلک لایت و سوارز شرکت تهران تنت از ارائه تجهیزات مجالس درجه یک به مشتریان عزیز به ارمغان آوردن رضایت و خشنودی آنها می باشد . درنظر داشته باشید تیم پشتیبانی شرکت تهران تنت برای رسیدگی به مشکلات احتمالی  و استفاده از پیشنهادات شما  به طور 24 ساعته در خدمت و پاسخگوی شما عزیزان است .

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما ممکن است از این برچسب ها و خصوصیات HTML استفاده کنید:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>