اخبار و مقالات

نصب اسپیس فریم – آموزش

از جهت نصب درست و مستحکم اسپیس فریم پروژه غرفه سازی، درآغاز نقشه جا نمایی سازه اسپیس فریم در ابعاد محیطی در نظر گرفته شده سپس توسط نرم افزارهای موجود در این زمینه طراحی می شود. در مرحله بعد نیز اسپیس فریم پیش ساخته به صورت یکپارچه، در محل خود قرار گرفته و نصب میشود.

نصب اسپیس فریم فرایندی تخصصی می باشد و امر نصب باید به طور مطلوب توسط نیرو متخصص انجام شود. نصب اسپیس با اینکه به نظر ساده و آسان می آید اما مهارت خاص میخواهد به همین خاطر، چگونه نصب شدن از امور تخصصی حیطه طراحی اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی می باشد که بهتر است توسط نصاب متخص و با تجربه انجام گیرد، چون حساب کردن میانگین تقریبی نقاط متفاوت سازه، به حساب کردن دقیق وزن اسپیس فریم و شکل گیری روی نقاط امن بدون ریسک برای سازه نیاز دارد.

برای نصب اجاره  اسپیس فریم از بست اسپیس فریم سود حاصل می شود که به سادگی انجام می شود که سازه مستحکم و زیبایی را می سازد اسپیس فریم نمایشگاهی به جهت شکل هندسی که دارند وزن خود را در جهات مختلف به زمین وارد می سازند. بست اسپیس فریم به صورت پروانه ای نصب اسپیس فریم را آسان ساخته است.

اجاره اسپیس فریم

اجاره و نصب اسپیس فریم می تواند به اشکال متفاوتی انجام گیرد . برگزیدن روش درست نصب  اسپیس وابسته به جزئیات استفاده است . دراجاره اسپیس فریم شیوه انتقال اجزا ، بزرگی واندازه سازه فضایی، مقدار محکم بودن اسپیس در شیوه نصب تاثیر گذار است. یکی از شیوه های رایج در نصب اجاره اسپیس روش داربستی است. از شیوه های دیگر نصب اسپیس فریم می توان به شیوه  مونتاژ بلوک اشاره کرد که در مواردی که میل به استفاده از شبکه های دو لایه اسپیس فریم است اغلب مورد استفاده است. از شیوه های دیگر دراجاره و  نصب می توان روش آسانسور یا بالابر را نام برد.

اجاره اسپیس فریم امری متداول است که بسته به نیاز می توان اسپیس نمایشگاهی را اجاره کرد.اجاره اسپیس فریم جهت کاربرد موقت مناسب است. اجاره اسپیس نمایشگاهی از لحاظ اقتصادی مقرون بصرفه است. اسپیس فریم آلومینیومی بوده که این امر منجر به سبکی آن شده است. جابجایی اسپیس فریم بسیار ساده است. صاحبان کسب کار ، نمایشگاه داران ، غرفه داران جهت کاهش هزینه های خرید اسپیس فریم ، نداشتن انبار و نیروی متخصص میتوانند اجاره اسپیس فریم را انجام دهند.

اسپیس فریم | نصب اسپیس فریم | اجاره اسپیس

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما ممکن است از این برچسب ها و خصوصیات HTML استفاده کنید:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>