اخبار و مقالات

نکاتی در رابطه با اجاره چادر

-اجاره چادرهای انفرادی 3- اجاره چادرهای گروهی 3- اجاره چادرهای فرماندهی و انبار بزرگ 4- اجاره چادرهای ایلیاتی که از پشم بز و مصالح موجود منطقه ساخته می شوند 5- اجاره چادرهای ابتکاری 6- اجاره چادرهای تفریحی و گردشگری 7- اجاره چادرهای مکانیکی سالن های ورزشی .

اجاره چادر(  (tentنمایشگاهی و مجالس ، اجاره داربست . اسپیس فریم سازه ای کارآمد جهت استفاده در  فضای های باز میباشد با  اجاره اسپیس فریم میتوان سازه ی متناسب با موقعیت دلخواه را طراحی وپیاده سازی کرد  و با پوشش چادر فضای ایمنی را فراهم کرد. با اسپیس واستفاده از چادر میتوان فضای باز را درمقابل باران وبرف و غیره پوشش دهی کرد

با استفاده از اجاره چادر و اسپیس دیگر دلواپس سرعت درساخت فضای امن ومطلوب مورد نظر نباشید.اجاره چادر مورد نظر می بایست ویژگی ضد آب وبرزنتی داشته باشد. به خاطراستفاده زیاد چادر درموقعیت های متفاوت برای اسپیس فریم، چادر می بایست بعد ازهر دفعه بررسی شود  که شرکت تهران تنت این امر را به طور دقیق بررسی میکند.

درنمایشگاه ها سود بردن از چادر نمایشگاهی ضروری است که هم کیفیت داشته باشد از از نظر شکل و ظاهر زیبایی ، این کار مستلزم تجربه و تخصص است .

با توجه به مراسم های دینی ومذهبی وجشن ها سود برن از اسپیس فریم و چادر جهت ایجاد محیط ایده آل است زیرا  این مراسم ها به طور موقت است وبه این جهت هم میتوان به صورت امن و احسن مراسم را برگزار نمود و همچنیتن امنیت لازم رانیز فراهم نمود.

مواقعی دربعضی ازمرکزها کمبود جا ومکان برای انبار کردن وجود دارد که  سود بردن از اسپیس فریم و چادر سرپوشیده میتواند مشکلات انبارداری را با ساختن انبارهای امن برای مقطع زمانی برطرف کند.

تهران تنت سازه های بزرگ چادری را برای سود بردن در محیط هایی مثل مراسم و تشریفات و مکان های تفریحی دولتی  ، خصوصی و….را ارائه میدهد.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما ممکن است از این برچسب ها و خصوصیات HTML استفاده کنید:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>